FOTBOLLSTURNERING

På torsdagen förra veckan så hade vi fotbollsturnering i skolan! Det var helt sjukt roligt, och man sprang verkligt mycket! Nåja, vi vann en match och förlorade en annan vilket betydde att vi inte kom till final. :( Men att vinna är ju inte huvudsaken utan det är att alla är med. Pojkarna på vår klass ville först inte riktigt passa till flickorna, men efter en stund passade de faktiskt riktigt mycket till lilla duktiga mig :). Jag hade i varje fall jätteroligt och dessutom så skulle jag göra en artikel om dagen till årsboken! Många roliga intervjuer blev det, jag kan kanske sätta dem hit till bloggen senare men ännu har årsboken inte kommit ut så tills vidare är det hemligt!


Andrea's got the ball! :)




Så nära...

Visste ni förresten att jag faktiskt har spelat fotboll? :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0