Uteträning

Idag har jag varit hela dagen med min kära vän Bea. Hon stannade två nätter hos mig, vilket inte var helt planerat, men det var verkligen superroligt att hon stannade! Idag har vi varit mycket ute, bl.a. så gjorde vi hennes träningsprogram för sommaren ute på gräsmattan. Det var jätteskönt för solen sken och tiden bara flög iväg. Tungt var det, men nu känns det i alla fall jättebra i benen och armarna. Jag tänkte lite på om jag borde lägga upp någon sorts program hit till bloggen, men jag är inte säker ännu.

Idag skall jag ännu orka springa iväg på träning. Det är sista träningen för min del nu denna termin, vilket är lite synd, men det ska ändå bli så skönt med ordentligt sommarlov!
Nästa vecka flyttar vi till lande så jag hoppas att det blir riktigt varmt både i luften och i vattnet så att man kan åka mycket vattenskidor och hoppa mycket på trampolinen.

Ha det så skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0