OM MIG

Välkommen till min nya blogg! Jag heter Andrea och jag är 14 år, snart 15. På fritiden tränar jag TeamGym som då är en typ av gymnastiik och lite redskapsgymnastik. Jag kommer att berätta senare lite mer vad det är och så. Det är också det som bloggen huvudsakligen kommer att handla om. Men läsningen kommer inte att bli långtråkig och enformig, det lovar jag, för träning innebär ju så mycket mer än gå på träningar eller att träna. Träning innebär också kost, så mat och recept blit det alltså också här, eftersom jag dessutom tycker mycket om att laga mat och att baka. Dessutom kommer det komma upp tips om hur man tränar på ett roligt sätt. För det är ju faktiskt så att man ibland tränar utan att man märker det, eftersom det är så roligt. Speciellt nu på sommaren finns det mycket sådana exempel. Träningsprogram kommer det säkert också, så det här är en blogg som är perfekt för dig som har slut på inspiration och vill ha lite tips på hur man kan träna. Eller för dig som vill ha lite goda recept.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0