"Pinsamt", men gott

Man kanske tror att matbloggarna alltid lagar sin mat själv och att det alltid är jätte fint och exklusivt som det ser ut på bilderna. På bilderna är maten ju maten jättefin och blablabla, men tror ni verkligen att det alltid ser ut så på deras matbord, och att de varje gång de äter något berättar vad de äter? Det tror inte jag, menn jag skall erkänna vad jag igår åt till lunch. Nämligen Ristorantes färdiga pizza! Som rubriken säger så kanske man skulle tycka att det är lite pinsamt, men jag tycker inte det! Alla äter vi ibland något färdiglagat :)
Och pizzorna de är så goda och man hittar dem i frysen i alla möjliga olika sorter! Mm..supergott!





Den här gången blev det bolognese, men mozzarella är nog ändå min favorit!

Kommentarer
Postat av: marre

minn favorit e oxo mozzarella!! Den en ba så Jä**a god!!!!! :)

2010-09-27 @ 21:51:22
URL: http://marrezzz.blogg.se/
Postat av: Andrea

Uhuuh! Håller så me dej :)

2010-09-28 @ 17:14:34
URL: http://gympafantasten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0