Övningstävlingar

Nu har jag just vaknat, riktigt utvilad.

Gårdagens "tävlingar" gick riktigt bra! De var egentligen menade för att vår seniortrupp skulle få en generalrepetition inför em, men vi fick då vara med som deras motståndare! Vi var såklart i olika klasser, de i klass 5 och vi i klass 4.

Allt som allt hade vi 5 fall, 2 på voltbanan och 3 på trampetten.

Alla gjorde ganska mycket nya rörelser och vi hade inte alls tränat på ström, så med tanke på det så är 5 fall inte så tokigt!

Själv föll jag en gång; på trampetten i rakvolt 540. Men det som jag är supernöjd med är att jag kom och stå i pikerad dubbelvolt! :)

En nya sak som jag också gjorde var volt-rondat-flick-rak360 på voltbanan! Den gick också mycket bra, mycket bättre än på redskapsprovningen faktiskt!

Lite senare får vi veta avdrag och poäng! Kanske idag på träningen...det blir spännande.

Inga bilder tyvärr eftersom kameran blev hemma :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0