Länge sedan..

Hejjssan! Det var superlänge sedan jag bloggade senast! Jag har helt enkelt inte haft lust, dessutom har jag så mycket hela tiden! Träningar hela tiden så jag är aldrig på datorn mer än ett par minuter.

Idag har jag bakat årets första pepparkakor! På dagis, jepp jag har börjat på dagis igen :) Nej, men vi har prao i två veckor nu och jag jobbar på dagis där vi med barnen bakade peppisar.

Då jag kom hem så fick jag dessutom en underbar överraskning...mamma hade nämligen bakat pepparkaksdeg! Det blir världens godaste pepparkakor och jag längtar bara tills vi börjar baka ut den och laga chokladkola, nötkakor och andra goda julgodisar. Ni får inte säga till någon men jag måste genast gå och smaka en liten bit ;)

Ses senare <3

Kommentarer
Postat av: ama

jooo kom nån da o hälsa på ti oneway! :D o ha d så kul på dagis<3

2010-11-26 @ 21:52:52
URL: http://amandx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0