Gårdagen

Igår hade jag en mycket tung dag! Först var det träning klockan 9 som gällde! Det var jätteroligt och efter det var man nog ganska trött. När det nu var sista dagen på lägret som vi gick och åt tillsammans så gick vi till ett lite lyxigare ställe, Benjam's Bistro. De harverkligen god mat och inte särsklilt dyr heller. Jag år en francescana pizza, alltså med skinka och champinjoner och det var supergott! Pizzan gick åt i ett nafs och däför glömde jag tyvärr att ta en bild. Jag var ännu hungrig efter att jag hade ätit min egen pizza så när mina kompisar inte orkade sina, så varför skulle jag inte äta deras rester? Haha.  Väldigt gott var det och man märkte att jag hade varit på en tre timmar lång träning. Efter det var det ännu en träning och i slutet var jag så trött så jag trodde att jag skulle dö. Dessutom skulle jag ha en truppträning efteråt så jag hade ingen aning hur jag skulle orka det. Men jag överlevde, väldigt bra faktiskt. Vi gjorde voltbana, lite muskler och tänjde, vilket inte var så jättetungt som tur. Efter det gick vi på en kort återhämtande länk, det som jag hade sett minst fram emot, men det var faktiskt jätteskönt! Mycket skönare än vad jag hade trott och man kände sig verkligen återhämtad efteråt.
Väl hemma så fick jag världens godaste makaronilåda-mammas hemlagade! Jag åt en stor portion och jag lägger upp receptet senare så att också ni kan njuta av det goda receptet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0